توتر ! الجري نص الجدعنة ؟

  • تم نشره في 11 أيام قبل

    Espitalia - الاسبتاليةEspitalia - الاسبتالية

    المدة الزمنية: 10:53

    امتحان هيحدد مصيرك باقي حياتك
    انترفيو هيوصلك للشغلانة اللي بتحلم بيها
    اجتماع هتقدم فيه بريزنتيشن قدام لجنة هتقيم كل كلمة هتنطقها
    قرار جواز او انفصال
    ليه بنعاني بشدة في الستريس ؟
    تنفسك وضربات قلبك سريعة .. ضغطك عالي .. ريقك ناشف وبطنك مكركبة
    تفتكر ليه ده بيحصل في جسمك .. دي مش تغيرات مفيدة خالص
    ليه اجسامنا ممكن تكون بتشتغل ضدنا بالشكل ده ؟ ليه يبدو وكأنها بتصعب علينا الامور اكتر واكتر ؟
    المصادر :
    Why Zebras Don't Get Ulcers 1994 (3rd ed. 2004) book by Stanford University biologist Robert M. Sapolsky.
    beckman institute for advanced science at the university of illinoi - lecture was recorded on September 22, 2016
    armemory.info/video/eJ2sm6SHltfKpoE/fydyw.html

Mohamed Azrakan
Mohamed Azrakan

لدينا دحيح تاني. أتحدى أي واحد يأتيني بكلمة الله في فيديوهات السيدة الإسبتالية

3 ساعات قبل
Niman Abdirizak
Niman Abdirizak

كلام جميل جدا

4 ساعات قبل
mamo_7amd 1990m
mamo_7amd 1990m

م فهمت الطووووووطى💔🤔

6 ساعات قبل
mamo_7amd 1990m
mamo_7amd 1990m

Perhaps I see you in another life.

6 ساعات قبل
penguin int
penguin int

مجهود رائع يا دكتورة شكراً ليكي ،، اتمني حلقه عن اضطراب الشخصية الحدية و السرطان. Ashraf

19 ساعات قبل
Talal Abdelghany
Talal Abdelghany

❤️❤️

19 ساعات قبل
Ridha
Ridha

برنامجك رائع ..شكرا لاستمرارك

21 ساعات قبل
faisal shi
faisal shi

بارك الله بك ووفقك على هذه المعلومات القيمة وما تبذليه من مجهود كبير

أيام قبل
magda_chan
magda_chan

4:30 المخ الي ايمان بتتكلم عليه: لماذاا نححنن هناااا سؤاااللل صعبب سؤااال صعبب!!

أيام قبل
Omar Killer
Omar Killer

مش عارف ليه لما عملت حادثه مكنتش متوتر

أيام قبل
علي سلام حسن
علي سلام حسن

❤️

أيام قبل
Youmna Mostafa
Youmna Mostafa

موفقه ياقمر

أيام قبل
Aya Taha
Aya Taha

عيدي الكلام فحوار الكمامة دا عشان ثبت عدم صحته

أيام قبل
Ghaz ¡
Ghaz ¡

Welcome to the club😂💙

أيام قبل
محمد نجاتي سليمان
محمد نجاتي سليمان

استرس عالى جدا

أيام قبل
Lüdãñę _
Lüdãñę _

👑👑👑👑👍💙💙😷😷

أيام قبل
Mohammed Lamine
Mohammed Lamine

لما اجدادنا "طورناه" زمان ،ما نعملوا ابديت النهردة كمان و نخلص! الفيديوا يحتوي معلومات مع جرعات الحاد عالماشي احنا هنا ليه !!! طوروه اجدادنا!!

أيام قبل
محمد محمد
محمد محمد

السلام عليكم يا دكتورة استاذنك انزل فيديوهاتك علي الفيس ؟

أيام قبل
Apo malak Elmansoury
Apo malak Elmansoury

بحب اشفك

2 أيام قبل
Shatha AL.Z
Shatha AL.Z

مبدع جداً هذا البرنامج يااارب ما يوقف 💛💛🙏😻

2 أيام قبل
Aya EL-shaer
Aya EL-shaer

استمري د/ ايمان من اليوتيوبر اللي بجد يستفاد منهم كتير جدا مش بحس اني بهدر وقت علي الفاضي بالعكس بستفاد وبفهم حاجات كتير جدا جزاكي الله كل خير 😍😘⁦♥️⁩

2 أيام قبل
Jony 4
Jony 4

الحلقة جمييييييلة وتتكلم عن موضوع فعلاً مهم جدًا يعطيك العافية د. إيمان

2 أيام قبل
Mohamed Ali
Mohamed Ali

علي رأي المثل الدنيا مترو و الشمال كترو حلقة أكتر من واقعية استمري

2 أيام قبل
Eman Shmas
Eman Shmas

أوف أوف أوف، تو بس أنتبه إن الإسبتالية رجعت ولكم باااك يا أحلى إيمان الإمام ودي الإسبتالية!!!!!!!!!!!

2 أيام قبل
بشار درويش
بشار درويش

ماشاء الله ابداع في التقديم

2 أيام قبل
HISHAM EL SISI
HISHAM EL SISI

موضوعاتك هايله ..بس ياريت لو تتكلمي اسرع شويه عشان مانمش منك لو سمحتي

2 أيام قبل
Moatasem Ali
Moatasem Ali

نتايج الستريس بتاعتي 1 قولون عصبي و انا معديتش عشرين سنة 😧 2كركبة المعدة كانت بتعملي احراج لا متناهي فالنتيجة حاجة كده أقرب لمرض الرهاب الاجتماعي😣😣 3تضييع فرص كانت ممكن تغير حياتي بسبب التوتر و تفكيري اتشل 😢 4 توتر دايم بشكل غير طبيعي الهو كنت بخاف اتوتر 😨فبتوتر😂ولما الاقيني اتوترت😑اتوتر اكتر😟😟 بس بعدين الحياة احبطتني و انا أحبطت من نفسي لدرجة ان انا مبقاش فارق معايا اي حاجة أصلا فمبقيتش بتوتر لأن انا بقيت عندي لا مبالاة لو صحيت لقيت كوكب الأرض بيولع مثلا 😑😑و اظن ان انا تقريبا كده بدخل في اكتئاب 😮

2 أيام قبل
Moatasem Ali
Moatasem Ali

كل يوم هو يوم طواريء افتكرت ايام مبارك😅😅

2 أيام قبل
Haneen Altamimi
Haneen Altamimi

مجرد الاستماع لكِ امر يخفف من التوتر

3 أيام قبل
احمد الاشطوخي
احمد الاشطوخي

0:44 انا نفسي اصارح الكراش 😂😢😂😢😂😢

3 أيام قبل
Mohammed Alaa
Mohammed Alaa

عاش اوي علي الريمونتادا الفترة دي ...

3 أيام قبل
Mody ElSayed
Mody ElSayed

أنتي عظيمة و انتي هدية من ربنا لينا 😍

3 أيام قبل
Dodo Ahmed
Dodo Ahmed

من أشد معجبي البرنامج ❤❤❤ واتمنى ان كان من المقدرة تغيير الموسيقى الخلفية لانها تصيبني بالتوتر 😂😂 ومن أجل التنويع بردو

3 أيام قبل
『TM』 Gaming
『TM』 Gaming

الثنيه ال4 انا: كلب بلدي كان بيجري ورايا😂😂

3 أيام قبل
Trade Trust
Trade Trust

اجمل ديسلايك و ريبورت للفيديو الذي يحقن المجتمع بمزيد من الجهل و التأخر ...شيء لا تفهمين به لا تتحدثي به

3 أيام قبل
Trade Trust
Trade Trust

عفوا هل هذا الفيديو هو عباره عن تحميل المزيد من التوتر على من لديهم امراض نفسيه..... ما هذا الهراء الذي ينتشر في هذا الزمن ......يا مقدمة هذا المقطع قولي خيرا او اصمتي ..... الأمراض النفسيه في هذه الأيام تتعدى مخيلتك و تفكيرك المتأخر .... يبدو انه حان الوقت لنبذ الذين يدعون العلم و هم فقط عالة على المجتمع كهذه العينه المتأخره و الجاهله في المجتمع ...هذا و انا اتحدث من خبرتي في علم النفس و تخصصي المتعمق في علوم النفس في الإنسان و الخبرات

3 أيام قبل
Eman Rashed
Eman Rashed

هي تنشر الفكرة فقط لا أكثر ، لا تزيد التوتر و لكن توصل لنا فكرة مع احترامي الشديد لك و لكنها لم تتدخل في دراسة علم النفس

2 أيام قبل
none ya business
none ya business

I just love your videos, Yet I felt more stress after this episode :D

3 أيام قبل
Ahmed
Ahmed

الاسد جعان🐆 نرميلو فشار 😂😂

3 أيام قبل
eyad gamal
eyad gamal

❤️❤️❤️❤️👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

3 أيام قبل
osama samawi
osama samawi

المبدعة👌🏻❤️

4 أيام قبل
الفخم محمد
الفخم محمد

وانا بلعب ببجي

4 أيام قبل
ايمان الهوارى
ايمان الهوارى

حمدالله على السلامه فرحت اوى برجوعك واخيرا ❤️❤️❤️🎊🎈🎈🎈💋🌹

4 أيام قبل
الحمد لله
الحمد لله

ادعولي ربنا يعديلي السنه دي ع خير وادخل الكليه الي نفسي فيها❤

4 أيام قبل
محمد علي
محمد علي

حمد الله عل السلامه❤️❤️

4 أيام قبل
Marvel Magdy
Marvel Magdy

ممكن تعملي حلقه عن اضطراب القلق

4 أيام قبل
selena Khwan
selena Khwan

حلوة الحلقة ايمان انتبهي ايديكي مبينين كتير حرام

4 أيام قبل
kero aprahim
kero aprahim

دعواتكم يا جماعه ثانويه عامه

4 أيام قبل
karim ghobashy
karim ghobashy

نضم ع بعض يا جماعه ❤️😂😂😂😂😂

4 أيام قبل
Houssem Houssem
Houssem Houssem

انا حاسس انني عندي مرض (نفسي) يخليني احس اعراض امراض اللي اسمع اي حد يتكلم عنهم خاصة لو مرضت بنفس المرض من قبل مثلا لو حد قال عندي صداع احس بصداع و لو حد قال حرارتي مرتفعة احس بحرارة (و احيانا الاقي عندي حرارة بالفعل!) و انا بتفرج ع الفيديو حسيت بstress و ما كملتش الفيديو !

4 أيام قبل
Mohamed El fateh
Mohamed El fateh

يا جماعة هي بتشتم بجد لمل بييجي الصوت ده

4 أيام قبل
boods boy
boods boy

الي جاله سترس من الحلقة يقف جمبي 😥

4 أيام قبل
Hussain Almousa
Hussain Almousa

9:37 ليه التشفير ي دكتوره ايمااان ليه

4 أيام قبل
Elhaitham
Elhaitham

جميل! عقبال ما نعمل عمل مشترك ..

4 أيام قبل
CRUTCHGAMING
CRUTCHGAMING

انا جالي توتو وأنا بتفرج علي الحلقة

4 أيام قبل
Sl Am
Sl Am

انا هنا ليه،،،، احنا هنا ليه؟؟؟ وما خلقت الجن والإنس الا ليعبدون

4 أيام قبل
Ali Ajjoub
Ali Ajjoub

اجمل حلقة بالمحتوى وشرح الك و يلي عم يقدمو نفس النوع شكرا جزيلا جدا جدا

4 أيام قبل
Ahmed Hesham
Ahmed Hesham

الفديو طويل زيادة عالمعلومات الي فيه، بس ستيل عاش

4 أيام قبل
Ramy Waheed
Ramy Waheed

الله بجد انتى جميله 👏👏👏 برافو

5 أيام قبل
احمد محمد
احمد محمد

من فضلك يا دكتور اعملي حلقة عن فيروس نقص المناعة المكتسبة الايدز لو سمحتي 🙏🏻🙏🏻

5 أيام قبل
Marwa Alhamwi
Marwa Alhamwi

نتائج الستريس عالولاد بيقهر

5 أيام قبل
Marwa Alhamwi
Marwa Alhamwi

ياريت حلقة عن الربجيمات المختلفة متل الكيتو و غيرو

5 أيام قبل
Moataz Ahmed
Moataz Ahmed

هوا انتي كنتي بتاولي ولاد ايه 🤔

5 أيام قبل
Dr Mahmoud Khairy
Dr Mahmoud Khairy

قلبااااي❤️

5 أيام قبل
One Studio
One Studio

جزائري 🇩🇿 اسلوب تقديمك وكمية المحتوى الممتاز جعلتني ببساطة اعشق قناتك وفيديوهاتك ❤❤❤

5 أيام قبل
Feras Mahmoud
Feras Mahmoud

المقدمه اثبتت لي ان ماعمري توترت 😂😂😂

5 أيام قبل
Sali Elkurde
Sali Elkurde

انت اجمل دكتور شوفتها بتمني تستمري في تقديم الفيديوهات

5 أيام قبل
عمر داندي & بريزه
عمر داندي & بريزه

عاش

5 أيام قبل
عمر داندي & بريزه
عمر داندي & بريزه

عاشششش

5 أيام قبل
Hebal Basal
Hebal Basal

عاوزه اقولك لما ببقى زهقانه بدخل اتفرج عليكى مخصوص بتغيرى مودى للاحسن❤❤❤❤❤😍😍😍😍😘😘😘😘😘

5 أيام قبل
Ayman Aziz
Ayman Aziz

اجمل حلقة..

5 أيام قبل
محمود فرج
محمود فرج

ياريت ياشيخه كان الاسد كله كنا ماجناش الدنيا 😂

5 أيام قبل
Eman Reda
Eman Reda

انا علطول متوتره علطول ومتعصبه اعمل اي

5 أيام قبل
Nina A
Nina A

😍😍

5 أيام قبل
Aya Hamdalla
Aya Hamdalla

رااائعه كالعاده بس اتعودنا ع هدوئك مش لازم تحاولي تهزري فيطلع شكل الهزار مش مضحك خليكي ع طبيعتك الجميله زي منتي...مصدقتش نفسي لما شتمتي الصراحه متعودناش منك غير ع الحلو

5 أيام قبل
Mostafa El-Ngar
Mostafa El-Ngar

انا فثانوية عامة ليلة اول امتحان حصلي كده

5 أيام قبل
Nadia Selim
Nadia Selim

اكتر من رائع

5 أيام قبل
Ahmed Fathy
Ahmed Fathy

ممتزه كالعاده يادكتور ايمان ♥️

5 أيام قبل
Rania Smaklou
Rania Smaklou

❤❤❤

5 أيام قبل
sergeant ahmed
sergeant ahmed

ايوه كده بقا ،،، يا ناااااس ... دي ايمان الإمام ودي الاسبتاليه ،،،،، استمرى يا رائعه 💙 احنا معاك هنا دايما ولآخر نفس 💐💐💐💐💐💐💗💗💗💗 مع تمنياتنا بالشفا والقوه لكل محاربين الأمراض في كل مكان ودمتم سالمين ودمتم بالعلم متعلقين

5 أيام قبل
ابراهيم المنشاوي
ابراهيم المنشاوي

عوداً حميداً يا دكتوره . الصوت منخفض والموسيقى في الخلفية أعلى .

6 أيام قبل

التالى

القتل الرحيم - حق المريض في الموت !

08:56

القتل الرحيم - حق المريض في الموت !

Espitalia - الاسبتالية

عدد المشاهدات 696 ألف

الأخوة الأعداء - الفيروسات تعالجنا ؟!

16:12

الأخوة الأعداء - الفيروسات تعالجنا ؟!

Espitalia - الاسبتالية

عدد المشاهدات 309 ألف

داليا - كذا ممكن (حصرياً) | 2020

4:42

داليا - كذا ممكن (حصرياً) | 2020

Dalia | داليا

عدد المشاهدات 473 ألف

شمة حمدان  -  بس خيره (حصرياً) | 2020

3:42

شمة حمدان - بس خيره (حصرياً) | 2020

Shamma Hamdan | شمه حمدان

عدد المشاهدات 274 ألف

قولد 16 بار امك!!

1:08

قولد 16 بار امك!!

ellanawy E.L.N

عدد المشاهدات 25 ألف

ليه البنات بتحب الشوكولاتة ؟

07:41

ليه البنات بتحب الشوكولاتة ؟

Espitalia - الاسبتالية

عدد المشاهدات 582 ألف

ليه بنصدق الخرافات ؟

10:00

ليه بنصدق الخرافات ؟

Espitalia - الاسبتالية

عدد المشاهدات 190 ألف

المنشطات والهرمونات واللي اتحولو لستات !

08:01

المنشطات والهرمونات واللي اتحولو لستات !

Espitalia - الاسبتالية

عدد المشاهدات 762 ألف

الإسبتالية  - الإدمان السلوكي

09:42

الإسبتالية - الإدمان السلوكي

AJ+ كبريت

عدد المشاهدات 979 ألف

مذكرات فيروس - حكايتي مع الحياة !

14:49

مذكرات فيروس - حكايتي مع الحياة !

Espitalia - الاسبتالية

عدد المشاهدات 356 ألف

الدحيح - البزنس الذكي

17:07

الدحيح - البزنس الذكي

AJ+ كبريت

عدد المشاهدات 1 مليون

ليه إحنا بنكبر وعمرو دياب لأ؟

08:53

ليه إحنا بنكبر وعمرو دياب لأ؟

Espitalia - الاسبتالية

عدد المشاهدات 1.2 مليون

الإسبتالية - الملل

09:41

الإسبتالية - الملل

AJ+ كبريت

عدد المشاهدات 1.2 مليون

مناعة القطيع - نشر العدوى هو الحل ؟

12:28

مناعة القطيع - نشر العدوى هو الحل ؟

Espitalia - الاسبتالية

عدد المشاهدات 576 ألف